Om de kaderpagina (SharePoint) goed te gebruiken is in een aantal korte stappen uitgelegd waar wat te vinden is. Om het jullie zo makkelijk mogelijk te maken is alles hier stap voor stap uitgelegd. Bij vragen kunnen jullie mailen naar [email protected].
Veel plezier met de kaderpagina, Communicatie & PR commissie
1. Het startscherm Om op de juiste pagina uit te komen ga je via Kaderleden → Kaderpagina. Via dit menu kom je op de kaderpagina, de kaderpagina is ook te vinden via https://eindhovenserb.sharepoint.com/sites/hub
2. Het startscherm
Vul bij "E-mailadres, telefoonnummer of Skype-naam" jouw @eindhovensereddingsbrigade.nl adres in.
Klik op Volgende.
Vul bij Wachtwoord het wachtwoord in dat je zelf gemaakt hebt.
Ben je jouw persoonlijke wachtwoord vergeten of heb je de mail niet meer waar het eenmalige wachtwoord in staat? Verstuur dan even het formulier en we mailen je zo snel mogelijk een nieuw wachtwoord.
3. Wachtwoord invullen
Zodra je het wachtwoord ingevuld hebt klik je op Aanmelden.
4. De kaderpagina Zodra je ingelogd bent kom je op onderstaand pagina uit. Hierin zie je een menu waarin je toegang hebt tot Documenten, Huisstijl, Agenda, SharePoint Pagina's en Teams.
5. Wat kan je waar vinden In onderstaand menu is uitgelegd wat er onder de verschillende onderdelen te vinden is. Let er op dat je niet overal toegang hebt mocht je nog ergens toegang nodig hebben, neem even contact op via [email protected].
Documenten Op de pagina documenten, zijn alle belangrijke documenten te vinden. Er staan een aantal basis documenten daarnaast zet het bestuur er ook documenten op deze zijn te vinden via Bestuur.url, en de TC zet er documenten op deze zijn te vinden via Overige documenten.url.
Huisstijl Op de pagina van de Huisstijl zijn verschillende documenten te vinden die gebruikt worden in onze huisstijl. We gebruiken daarnaast lettertype Verdana.
Agenda Op deze pagina is de kader en normale agenda te vinden. Mocht je alleen de kader of alleen de normale agenda willen zien, kan je klikken op het pijltje naar beneden naast "Agenda". Daar is het mogelijk om de agenda te selecteren.
SharePoint Pagina's De andere SharePoint pagina's zijn voor commissie leden. Hier is ruimte om bestanden op te slaan en taken te verdelen. Alle TC leden hebben al een korte instructie gehad maar mocht er nog hulp nodig zijn neem zeker contact op met Communicatie & PR.
Teams Net als bij de SharePoint pagina's zijn er ook Teams voor commissie leden. Via deze weg kunnen jullie eventueel vergaderen/chatten. Zit je nog niet in de juiste Teams neem dan contact met de Communicatie & PR commissie op.
6. Hulp nodig? Bij vragen kan je contact met ons opnemen via [email protected]